שמים בריכות שחיה

חברת שמיים בריכות שחייה, קופצת איתכם למים הצלולים ובונה עבורכם בריכות שחיה מקצועיות, בטיחותיות ואיכותיות. השירות מוענק למגזר הפרטי והציבורי גם יחד, בין היתר: בריכות מתועשות, בריכות בגינות פרטיות, בצימרים, בריכות על גגות ופנטהאוזים, מזרקות, בריכות גלישה, בריכות עיליות, בריכות שחיה מבטון, בריכת PVC, בריכת שחייה בחיפוי קרמיקה, פסיפס ועוד.

שוחים בהנאה בבריכה אמינה ואיכותית

הכללים המנחים אותנו במהלך עבודתנו, הם איכות ואמינות. שמיים בונים בריכות שחיה בשיטה ייחודית, המאפשרת לכם ליהנות מעמידה בלוחות הזמנים, מוצרים טובים ואמינים בלבד, מקצועיות חסרת פשרות ואמינות לכל אורך הפרויקט ולאחריו, במחירים שווים לכל כיס.
שמיים מבצעת עבודה מקצועית, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר, בין היתר פילוס הבריכה, התקנת מערכות סינון שעובדות בצורה אופטימאלית, התאמת הצנרת והתקנתה, כך שתהייה נוחה וקלה לשימוש ועוד.

קרא עוד
בניית בריכת שחיה מעוצבת

חברתנו מתמחה בעיצוב בריכות שחיה בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח תוך מתן תשומת לב אישי עד לקבלת התוצאה המושלמת. בין בריכות השחיה שחברתנו מייצרת ניתן למצוא דגמים של בריכות שחיה עיליות, בריכות שחיה מתועשות, בריכות זרמים וגלישה.

בנוסף לייצור והתקנת בריכות שחיה חברתנו מתמחה בייצור מזרקות דקורטיביות, בריכות נוי, בריכות דגים, מפלים ועוד.

 

 

 

קרא עוד
ההנאה עליכם – האחריות עלינו

בריכת שחיה אותה בנינו עבורכם, תלווה ב- 10 שנות אחריות. אל מול עינינו עומד כל העת הלקוח. אנו מעניקים ש/ירות איכותי ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים הוגנים. בבריכה אתם יכולים לשחות בבטחה וליהנות עם הילדים במשחקי מים מגוונים, ואף תארחו בני משפחה וחברים ותרגישו כולכם בנופש 5 כוכבים.

קרא עוד
חזון החברה

חזון החברה הוא, לחדש ולפתח טכנולוגיות מתקדמות לבניית בריכות שחיה, מהמובילות בתחומן.
חברת שמיים אינה מתפשרת על איכות חומרי הגלם ועל כן כל המוצרים איתם אנו עובדים, הם מוצרים איכותיים ובעלי שם עולמי מאירופה וארה"ב.
כל לקוח בחברתנו, זוכה ליחס אישי וליווי מקצועי. בחברת שמיים, המנכ"ל הוא גם העובד ודלתו כמו גם הסלולארי שלו, פתוחים בכל ימי השבוע לקבל את שיחתכם.

 

 

 

 

קרא עוד
התמחות בבניית בריכות שחיה בהתאמה אישית

צוות העובדים של חברת שמיים בריכות שחיה הינו צוות בעל וותק רב ועתיר ניסיון בבניית בריכות שחיה בהתאמה אישית. נציג מטעם החברה יצור עמכם קשר לתיאום פגישה הכרות וייעוץ ראשוני וכל זאת על מנת להתאים לך את בריכות חלומותייך.

צוות החברה מעניק מגוון שירותי אחזקה שונים לטיפול שוטף לתחזוקת הבריכה. בנוסף לטיפולי תחזוקה החברה מספקת גם מוצרי בטיחות לבריכה ביתית, משאבות חום ובניית חימום סולארי לבריכת השחיה לחסכון בחשמל

 

 

 

 

קרא עוד
מוצרי בריכות שחיה באיכות ללא תחרות

שמיים מלווה את כל לקוחותיה מתחילת הפרויקט ושנים רבות לאחר הקמתו, בכל תקלה, בעיה או שאלה. אנו מעניקים שרות במעטפת של מקצועיות חסרת פשרות.
כל אחת מהבריכות מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת, במבחר מידות וגדלים, מעל פני הקרקע או בתוך הקרקע, בהתאם לדרישותיכם ולאפיון צרכיכם.
הגינה שמסביב לבריכה
חברתנו תסייע לכם לעצב את הסביבה בה נבנית הבריכה ותלווה אתכם החל משלבי החפירה ועד אדריכלות הנוף, בין אם תרצו להתקין דק, לשתול מדשאה, לתכנן את התאורה ועוד.

 

 

קרא עוד